דשא, בית ושני ילדים וחצי - החלום הישראלי

דשא, בית ושני ילדים וחצי - החלום הישראלי
 
רובנו חולמים בשלב כזה או אחר בחיים על בית פרטי יפה, עם גינה מלאת דשא ירוק ורענן, עליו יכולים הילדים להתרוצץ ולשחק, בעוד אנחנו ההורים יושבים בצד ומביטים בהם בנחת. אבל המציאות היא שטיפוח של דשא הוא עבודה ארוכה ומאומצת, וחשוב לעשות אותה נכון, על מנת ליהנות מאותה פיסת דשא במלואה. מהסיבה הזו מתלבטים רבים האם לשתול דשא או להתקין דשא סינטטי בחצר הבית.

כל בית צריך דשא וכל דשא מצריך עבודה

מראה של דשא ירוק ורענן, מטופח וגזום הוא מראה מרהיב, אך מראה של דשא צהוב, חלש או מקריח אינו מראה נעים כלל וכלל. רבים נוטים לחשוב, כי כאשר הם שותלים דשא בחצר הבית, וכל מה שיצטרכו לעשות הוא לגזום את הדשא במכסחת דשא אחת לכמה זמן, ולהשקות אותו, ותו לא. אך למעשה על מנת להגיע למצב של דשא ירוק ומזמין דרושה אחזקה קבועה, ועבודה רצינית ומבוססת ידע, אם בעזרת גנן או בצורה עצמאית. על מנת להבטיח מראה מטופח ובריא של דשא יש לדאוג להדברת מחלות, פטריות ומזיקים שונים, לציוד גינון מתאים כמו מכסחת חשמלית טובה ומקום לאחסן אותו, לחרמש איכותי, לידע כיצד לנהוג באותו דשא שפלש לתוך הערוגות, לכמות גדולה של מים וכן הלאה, ולהקפיד על תחזוקת דשא שוטפת לאורך כל השנה.

דשא סינטטי - מענה מושלם

דשא סינטטי הוא פתרון מצוין עבור כל מי שאינו רוצה לוותר על החלום של פיסת דשא, אך אינו רוצה לקחת על עצמו את ההתחייבות האדירה של טיפול שוטף בדשא שלו. למעשה, דשא סינטטי הפך בשנים האחרונות לתחליף פופולארי למדי. בחירה של דשא סינטטי איכותי וטוב תבטיח תחזוקה קלה שלו, ותקשה מאוד על הזיהוי האם זהו דשא סינטטי או לא דשא סינטטי למי שאינו מומחה לכך. כמו כן דשא סינטטי מאפשר הקפדה על משמעת המים החיונית כל כך בארצנו.

רבים בוחרים להתקין דשא סינטטי במקום לשתול דשא אמיתי בגינות פרטיות, בחצרות ובבתי עסק שונים, גם בשל העובדה כי דשא סינטטי עמיד באקלים הישראלי ובחום הרב. כאשר אתם בוחרים לעצמכם דשא סינטטי, חשוב שתבצעו חשיבה מקדימה, לאיזה שטח מיועד אותו דשא ולאילו מטרות - האם תרצו שהילדים ישחקו על הדשא? האם תרצו להשתמש בפיסת דשא סינטטטי לצורך מילוי של רווחים בגינה? האם על גבי אותו דשא אמור לעמוד דרך קבע ריהוט כלשהו? רק הבנה אמיתית של הצרכים שלכם תאפשר לכם התקנה איכותית של דשא סינטטי שישמש אתכם לאורך שנים.
בלוג
יצירת קשר מהיר עם מומחה
מחפשים ציוד גינון? מתעניינים במערכת השקיה או בכל נושא אחר? מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם:
בניית אתרים - ארטוויז'ן בע''מ