התקנת דשא סינטטי

התקנת דשא סינטטי

להלן השלבים עבור התקנת דשא סינטטי

לרכישת דשא סינטטי במחיר הכי זול החל מ-17.90 ש"ח למטר - לחצו כאן

במידה ובשטח קיימת עשבייה או דשא טבעי - רססו את השטח בקוטל עשבייה והמתינו כ- 10 ימים.
הנמיכו את גובה האדמה בכ- 10-5 ס"מ. האדמה צריכה להיות מהודקת 10-5 ס"מ מתחת לגובה הנחת הדשא.
פזרו על האדמה שכבת מצע מיוחד המותאם להתקנת דשא סינטטי . חשוב למלא עד לגובה הרצוי עבור תחילת הדשא הסינטטי, אך לא פחות מ-5 ס"מ.
כמו כן, יש ליצור שיפוע קטן של מספר מעלות לעבר חוץ הבית, שישמש כשיפוע ניקוז.

הדקו היטב את המצע ומתחו עליו יריעת בד מסוג פלריג או יריעת בד גיאו-טכני.

הניחו את הדשא ופרשו אותו על כל השטח. גם כאן, בדומה להתקנת דשא סינטטי על משטח קשה, אם מדובר במספר מרבדי דשא סינטטי – הניחו את כולם כשהסיבים פונים לכיוון זהה.

חיתוך שולי מרבד דשא סינטטי בסכין יפנית. בעת חיבור שני מרבדי דשא סינטטי הקפידו על חיתוך נקי, כדי שלא יורגש שמדובר במשטח דשא סינטטי הבנוי מחתיכות שונות.

הדבקת חיבורי מרבדי דשא סינטטי - הרימו את שני צידי הדשא והניחו על המשטח הקשה בד עשוי PVC . כעת מרחו בעזרת שפכטל שכבה אחידה של דבק על משטחי ה- PVC . הקפידו שלא למרוח יותר מדי דבק, מחשש שהוא יעלה ויבצבץ על הדשא.

כעת הורידו את שני צידי התפרים על הדבק והקפידו על חיבור מדויק ויפה. הדבק צפוי להתקשות בתוך 15 דקות.
חזקו את התפרים בעזרת מסמרים לחיזוק הדשא.
 

 

הדשא שלכם ירוק יותר משל השכן – על התקנת הדשא הסינטטי

אם עד היום הייתם בטוחים שהדשא של השכן ירוק יותר, כדאי שתחשבו שוב. אתר "הכל בו לגן" הופך את הגינה שלכם לגינה ירוקה הנוכחת בה אווירה קסומה בכל ימות השנה. במקום להתחייב לעבודות טיפוח הדשא ולתחזק אותו עד בלי די, תוכלו פשוט ליהנות משירות של התקנת דשא סינטטי. השירות שאנו מעניקים כולל התקנת דשא סינטטי בשרון המגיע לכל ערי השרון: החל מהרצליה, דרך רעננה וכפר סבא ועד להוד השרון ורמת השרון. אנחנו מבצעים את כל סוגי ההתקנות לדשא הסינטטי, עם כל הסוגים הקיימים, בכל הגדלים, בכל הגבהים ובכל הצבעים. אינכם צריכים לחפש אחר דילים של התקנת דשא סינטטי במבצע – אצלנו תיהנו דרך קבע ממחירים נוחים ושירות מקצועי.

הדשא הרגיל אל מול הדשא הסינטטי

הדבקת דשא סינטטי על אדמה, פרקט או התקנת דשא סינטטי על משטח קשה, נמצאת ללא כל ספק כדרך היעילה, המהירה והמשתלמת ביותר להבטיח לכם נראות מוריקה של דשא. לא אחת עולה השאלה והיא מדוע להשתמש בדשא סינטטי אם ניתן לטפח דשא רגיל. התשובה לכך הינה בגוף השאלה: הטיפוח. דשא רגיל דורש תחזוק מסביב לשעון הכולל כיסוח, השקעה בדשנים ולהדביר מזיקים. לעומת זאת, הדשא הסינטטי מעניק לכם את אותה הנראות רק מבלי כל השקעה בזמן וכסף לאורך זמן. הדשא הסינטטי לא משנה את פניו בהתאם לעונות השנה, אלא אתם דרך קבע זוכים בדשא ירוק שצורתו וגובהו נשארים קבועים. קובעים עוד היום התקנת דשא סינטטי במרכז עם שירות המגיע עד לפתח תקווה, רמת גן, תל אביב, קרית אונו, חולון, בת ים ועוד.

להתראות לאלרגיות ולגירודים

התקנת דשא סינטטי על אדמה לא רק שמבטיחה לכם גינה ירוקה ונעימה שנעים לשהות בה ולארח בה, אלא היא גם מעניקה פתרון נפלא וחכם לאלו שלא יכולים להגיע במגע עם הדשא. המון פעמים ישנם אלו שמוותרים על הדשא הרגיל לטובת זה הסינטטי בעקבות אלרגיות שונות המגיעות לאחר מגע עם דשא. במקום לחסוך מעצמכם את התענוג של גינה מוריקה ואת החוויה של ילדים במשחק על הדשא, תוכלו לדאוג לשירות של התקנת דשא מלאכותי המגלם בתוכו אך ורק יתרונות, גם כשזה מגיע אל הבריאות שלכם.

אתם שולטים בצבע הדשא שלכם

כל עבודה של התקנת הדשא הסינטטי מגלמת בתוכה אינספור יתרונות, כאשר אחד הבולטים הוא היכולת שלכם לשלוט על צבע הדשא שלכם. אם הדשא של השכנים ירוק, שלכם יכול להיות ירוק אפילו יותר. איך זה קורה? עוד לפני שתתבצע אצלכם עבודה של התקנת דשא סינטטי על ריצוף או התקנת דשא סינטטי על יריעות ביטומניות על גג הבניין או הבית שלכם, תוכל לבחור את הצבע החביב עליכם. כיום מוצעת לכם מניפה עשירה ורחבה מאד של צבעים שניתן לשלב אותם על הדשא הסינטטי. רגע לפני שתבחרו את צבע הדשא שלכם, חשוב לזכור מספר דברים: ראשית, ישנם צבעים המדמים את צבעו של הדשא הרגיל – כך שאם המטרה שלכם היא לייצר נראות זהה, היצמדו לצבעי הירוק המגיעים במספר גוונים. בנוסף, חשוב לדעת כי ככל שהצבע של  הדשא שלכם יהיה בצע ככה יותר, כך יש לו נטייה להתחמם יותר בשמש. תוכלו להתייעץ עם גנן להתקנת דשא סינטטי דרכנו לגבי הצבע העדיף ביותר לשילוב בחלל – החיצוני או הפנימי.

כמה עולה התקנת דשא סינטטי? יתרון כלכלי מובהק

המון פעמים לפני שאתם מבצעים שדרוגים או עבודות שונות בחצר הבית שלכם, אתם תוהים עד כמה השדרוג כלכלי לכם ומה ההוצאות הכרוכות. כל דבר הדורש תחזוק קבוע, מצריך מכם להשקיע בזמנכם, שמתורגם המון פעמים לכסף. כשזה מגיע אל דשא, לטובת האחזקה בעצמה נדרשות כמויות של מים, רכישת חומרים שונים המיועדים לדשא ואפילו תשלום המוקצה לעבודה של אנשי שירות שונים כמו גננים. מה קורה כשאתם נהנים משירות של התקנת דשא סינטטי על פרקט, קרמיקה או בטון למשל? ההשקעה שלכם היא חד פעמית בלבד! אין עלויות תחזוקה, אין עלויות השקייה ובעיקר אין השתעבדות לדשא. וכמה תעלה לכם התקנת דשא סינטטי במרפסת? תוכלו לקבל מחיר של חיתוך על פי מידה המגיע לעלות של 17.90 ש"ח למ"ר. ההתקנה מגיעה לכל חלקי הארץ וכך גם ישנו שירות של התקנת דשא סינטטי באזור ירושלים המגיע למעלה אדומים, בית שמש, מודיעין, מבשרת ציון ועוד.

איך מתבצעת עבודת ההתקנה של הדשא?

 

כל התקנה של דשא סינטטי מתבצעת בצורה אחרת בהתאם לשטח עליו מונח הדשא. לכן, אם מתבצעת אצלכם התקנת דשא סינטטי על דשא קיים היא תתבצע בצורה אחת, בעוד אם תתבצע התקנת דשא סינטטי על משטח בטון היא תתבצע בצורה קצת אחרת. בכל זאת, ניתן לציין כמה שלבים מהותיים הרלוונטים לכל ההתקנות וכך תוכלו לדעת בעצמכם מהו אופן התקנת דשא סינטטי. אם כן, ישנם שלושה שלבים עיקריים שלהם ידאג הגנן המקצועי: הכנות מקדימות, הכנת התשתית ושילוב הדשא במקום המיועד.
 
אם מתבצעת אצלכם עבודה של התקנת דשא סינטטי על חול או אדמה, אלו השלבים הצפויים להתבצע: בשלב הראשון, מתבצעת עבודה של ריסוס, ניקיון ופיזור חצץ. בשלב הבא יוצרים שיפוע, מהדקים ופורשים יריעות, ואילו בשלב האחרון מתבצעת הנחת הדשא והדבקתו.

 

איך נקבע המחיר של התקנות הדשא הסינטטי?

למרות שישנו מחיר מומלץ לעבודות התקנת הדשא הסינטטי, עדיין ישנם מספר פרמטרים שונים המשפיעים על מחיר ההתקנה והעבודה הכוללת. פרמטרים אלו הינם כלליים כך שגם אם אתם מעוניינים בשירות התקנת דשא סינטטי על גג עם יריעות או על הדבקת דשא סינטטי על קרמיקה, הפרמטרים רלוונטים באותה המידה. ראשית, נשאלת השאלה והיא מה סוג הדשא הסינטטי שאותו אתם רוצים להדביק. מחירי הדשא הסינטטי מושפעים מאלמנטים שונים כמו צפיפות הסיבים שלו, הגוון שלו והגובה שבו הוא מגיע. ככל שהצפיפות גדולה יותר והגובה גבוה יותר, כך המחיר עולה. בנוסף, עד כמה הנגישות אל החלל שבו רוצים לבצע את העבודה קלה. בעוד ישנן חצרות או גינות שקל להגיע אליהן וכך ניתן לבצע התקנת דשא סינטטי על דק או התקנת דשא סינטטי על ריצוף ללא כל בעיה, ישנן גם התקנות לדשא המצריכות גישה לגגות או שימוש במנופים לטובת ניוד החצץ. לבסוף, כמובן שישנה גם חשיבות לגודל הגינה שלכם או החלל בו תרצו לשלב את התקנת הדשא.

התקנה עצמאית או התקנה מקצועית?

לא אחת עולה השאלה האם כדאי לרכוש את הדשא עצמאית ולהתקינו לבד, או להסתייע באנשי המקצוע לטובת התקנת דשא סינטטי על טוף או התקנת דשא סינטטי ללא מצע. חשוב לזכור שיד מקצועית מבטיחה לכם תוצאות מושלמות ללא דופי וללא כל פשרות, בעוד עבודה עצמאית המבוססת על ידי מדריכים שונים יכולה להסתכם בניסיון חביב אך לא בתוצר של ממש אותו קיוויתם לקבל. לכן, בכל מקרה שבו תרצו לבצע עבודה של הדבקת דשא סינטטי על בטון או הדבקת דשא סינטטי על קיר, כדאי להבטיח עבודה הנעשית על ידי איש מקצוע בלבד. 

בלוג
בניית אתרים - ארטוויז'ן בע''מ