כיצד נאיר את הגינה

תאורת גינה במתח נמוך, יוצרת את האווירה והולמת את המעמד. מטרתה לפסל בעזרת אור טבעי, צהבהב מעט, שכמו בוקע מהחשכה, את האלמנטים השונים הנמצאים בגינה: גזעי עצים, פרחים צבעוניים, סלעים, אדני רכבת, שביל מיוחד או כל אלמנט אחר. התוצאה המתקבלת שונה לחלוטין ממראה הגינה בשעות היום, מפני שבניגוד לאור היום שבו כל הגינה נראית בבירור, בלילה אנחנו קובעים מה להאיר, איך להאיר ואת מה להעלים בעזרת החושך.

כשבאים לתכנן את התאורה הלילית, יש לקחת בחשבון מרכיב מאוד משמעותי: היחס בין הגינה לבית. כדי לתכנן באופן נאות, יש לסייר בגינה ולציין מקומות חשובים כשבילים ומסלעות, לשים דגש על המקומות השימושיים למשפחה מצד אחד, ומקומות שאינם מצריכים תאורה כלל, מצד שני תמיד אפשר לרכוש תאורה סולארית לגינה.

יש להיכנס אל הבית ולראות כיצד נראית הגינה מהמרפסת, מחלונות הדירה ואפילו מהקומה העליונה, אם יש כזאת, מאחר שהאווירה שיוצרת התאורה מקרינה לאורך כל חודשי השנה, גם בחודשי החורף הסוערים והקרים, כשהגינה ניבטת מבעד לזכוכית.

היתרון של מערכת תאורה במתח נמוך 12V לעומת מערכת תאורה של 220V

1-חיסכון בחשמל

2-בטיחות- להעביר קו מתח 220V בגינה - זהו מעשה לא בטיחותי .לעומת קו מתח נמוך שגם אם בטעות תחתוך את כבל חשמל לא יקרה לך כלו
בלוג
בניית אתרים - ארטוויז'ן בע''מ