הדברת חולדות

הדברת חולדות
 
פעולת הדברה הינה פעולה שמטרתה להרוג או להרחיק מזיקים, יונקים ביתיים, חרקים ועופות.
במאמר זה נתמקד בכל הקשור אל הדברת חולדות, דהיינו, מה היא הדברת חולדות, כיצד מבצעים אותה וכיצד על ידי פעולה זו מונעים מכם סכנות בריאותיות רבות.

מה רע בחולדות

רבים מאיתנו מתארים חולדה כעכבר גדול או כעכברוש, שכן לצערנו בבתים רבים נתקלים בבעיה של חולדות אשר מוגדרות כאחד היונקים הנפוצים ביותר בישראל ומכאן גם נובעת ההיכרות של רבים מאיתנו עם החולדות.
עצם העובדה כי החולדות הן בעלות חוש שמיעה וריח מפותחים וכן כושר ההישרדות שלהן מפתח ביותר, אינו תורם לנו כאשר אנו מאתרים אותן בביתנו.
חולדות יכולות להעביר לנו ולילדינו מחלות רבות וכן לנשוך אותם ובכך לסכן את הבריאות של כל דרי ובאי הבית ולכן ברגע בו אנו חוששים כי יש חולדה בבית יש למהר ולהזמין איש מקצוע שיבצע הדברת ביתית.

כיצד יודעים אם יש חולדות בבית?

אם אינכם בטוחים כי יש חולדות בבית, אך אתם מעוניינים לשלול אפשרות זאת ועדיין לא לנקוט בפעולה של הזמנת מדביר אשר ידרוש מכם תשלום עבור שירות זה, יש כמה דרכים לבדוק זאת בעצמכם:
אם אתם מוצאים במקומות שונים בבית גללים שחורים ומוארכים בצורת אורז, קרוב לוודאי שחולדה מסתובבת בביתכם.
ריח חריף של שתן או של כל דבר אשר בלתי ניתן לזיהוי על ידכם צריך להדליק נורה אדומה אצלכם
אם אתם שומעים בלילה קולות באזור המטבח או הבוידעם, קיים מצב שמסתובבת חולדה בבית, שכן חולדות נמשכות למקומות בהם יש אוכל ולרוב הן מסתתרות מאחורי מקררים ומאחורי תנורים.
במקרים שציינו, חשוב מאוד להזמין איש הדברה מקצועי אשר יבצע הדברת חולדות בצורה מקצועית ויסביר לנו כיצד למנוע את כניסתן לביתנו.

קיימות שתי שיטות עיקריות להדברת חולדות:

מלכודות – מיקום מלכודות מיוחדות ללכידת מכרסמים במספר נקודות בבית ובחצר.
חומרי הדברה – רעלים מיוחדים המיועדים להדברת חולדות ומכרסמים הממוקמים על ידי מדביר מקצועי באזורים שאינם נגישים לילדים ולחיות המחמד.
שימו לב, לאחר פעולת ההדברה וסילוק החולדות חשוב לשמור על ניקיון הבית ועל ידי כך קיים סיכוי גדול כי החולדות לא יבחרו בביתנו שוב כמקום משכנם הקבוע.
בלוג
יצירת קשר מהיר עם מומחה
מחפשים ציוד גינון? מתעניינים במערכת השקיה או בכל נושא אחר? מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם:
בניית אתרים - ארטוויז'ן בע''מ