כלי גינון שצריך בכל גינה

כלי גינון שצריך בכל גינה

הכניסה לבית חדש תמיד מרגשת, כאשר מדובר על כלי גינון, סביר להניח שאתם גרתם עד היום בתוך בניין לא הייתם צריכים בכלל כלי גינון לבית, אבל הרגע המרגש של כניסה לבית חדש מצריכה אתכם לחשוב על הכל מחדש, אז במידה וקניתם בית עם גינה, תתחדשו! במאמר הבא נעבור על כל מה שאתם צריכים על מנת להיות מוכנים לתחזוק הגינה החדשה.


כלי גינון חשמליים – מה באמת צריך?

כאשר מדובר על כלים חשמליים לגינון עליכם להבין שבמידה ואתם לא מתחזקים גינה גדולה במיוחד לא כדאי לכם לרכוש, מכסחת דשא או חרמש הם לא מוצרים זולים, אבל יתכן שלפעמים תצטרכו לכסח את הדשא אז אולי שווה להזמין גנן איכותי למטרה הזאת, ולכן חשוב לזכור שעבודות קטנות בבית אתם יכולים לבצע, אבל עבודות גדולות שמצריכות מספר דברים לא מומלצים

הנה כמה כלים חשמליים שלא כדאי לרכוש

· מכסחת דשא

· חרמש חשמלי

· מפוח עלים חשמלי

· מגזמות חשמליות

· מסור חשמלי

· מנערת זיתים

· טוחן ענפים

אם אתם זקוקים לאחד הכלים האלה, כדאי להזמין גנן פעם בכמה חודשים ולחסוך המון כסף, רק לשם הדוגמא, מכסחת דשא חשמלית הכי זולה עולה כיום בסביבות 400-500 ₪ והיא לא מספקת עבודה ראויה, כדי לעשות עבודת כיסוח איכותית אתם צריכים מכסחה ברמה גבוהה שהעלות שלה יכול להגיע בקלות ל-6000 ₪.


כלי גינון ידניים ששווה להחזיק בגינה

בכל מה שקשור לדברים חשמליים כבר הבנו שלא צריך להחזיק אותם בבית ולפעמים כדאי להזמין גנן לשם כך, מבחינת כלי גינון ידניים העלות שלהם לא גבוהה והם יכולים לספק לכם נוחות בגינה, כל המוצרים האלה צריכים להיות אצלכם בגינה כדי לתחזק את הגינה שלכם בצורה ראויה

· משפך לגינה

· מזמרה

· מריצה לגינה

· מגרפה

· מעדר

· מסור ידני

· גרזן

· מספרי גיזום


להזמין גנן או לעשות לבד?

השאלה החשובה מכולם, למה בכלל להזמין גנן? אז יש דברים שאתם לא יכולים לבצע, סביר להניח שאם יש לכם עבודה ואתם די עסוקים בה אין לכם זמן לבצע את מטלות הגינה, הכל תלוי בגודל הגינה ובתחזוקה שיש לה, יש גינות קטנות שניתן לבצע כמעט הכל לבד, על מנת לחסוך הזמנה של גנן לבית שלכם, כדאי לשים דשא סינטטי ועציצים קטנים ואז לא תצטרכו כנראה להזמין גנן שיכסח את הדשא או ישקה את העציצים.


כמה עולה להזמין גנן לתחזוקת גינה

שעת עבודה של גנן יכולה להשתנות מעת לעת, בחורף המחירים סביר להניח יהיו זולים יותר, אבל בקיץ יתכן שהמחירים יהיו קצת יותר גבוהים, יש גננים שגובים בעבור שעת עבודה לדוגמא במידה ואתם צריכים לבצע גיזום עץ או כריתת עץ יש עלות קבועה על פי סוג העץ, לכיסוח דשא המחיר הוא בדרך כלל לפי מ"ר.

התקנת דשא סינטטי לגינה

יש לדשא סינטטי המון יתרונות, אבל אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא שלא צריך להזמין גנן או לתחזק אותו, ניתן לבצע ניקוי מהעלים כל שבוע ומעבר לכך אין צורך להשקות אותו או להזמין גנן שיכסח אותו, אז רגע לפני שאתם בוחרים את הדשא הסינטטי האהוב עליכם, עליכם לדעת כמה דברים.


דשא סינטטי זול = עולה ביוקר

במרבית המקרים כאשר תנסו לחסוך ולקנות דשא סינטטי זול אתם תצטערו על זה, דשא סינטטי זול יתן מראה לא יוקרתי לגינה שלכם והילדים לא יוכלו באמת לשחק וליפול על הדשא כיוון שבגלל צפיפות הדשא כל מכה תרגיש כאילו נפלתם על רצפת בטון, כדאי להשקיע בדשא סינטטי עם מותג, בדרך כלל לכל דשא סינטטי יש אחריות לתקופה ארוכה.


מה ההבדל בין דשא סינטטי זול ליקר?

· גובה הדשא

· צפיפות הדשא

· מותג יוקרתי


האם כדאי להתקין דשא סינטטי לבד?

לא מומלץ לנסות להתקין דשא סינטטי לבד, זה מצריך המון ידע ומקצועיות, יש מגוון סוגים על מנת להניח את הדשא, יש הבדל בין הנחה של הדשא על בטון או ריצוף לבין הנחה שלו על אדמה, צריך לפני התהליך להשתמש בקוטל עשביה על מנת שהדשא לא יעלה תוך מספר חודשים, כדאי להזמין מתקין איכותי שכבר עשה התקנות, כדאי לקחת המלצות מחברים או לראות גינות של השכנים ולקבל חוות דעת על מישהו מקצועי שעושה את זה, חשוב לזכור ההשקעה בדשא סינטטי היא חד פעמית לעומת דשא רגיל ולכן לא כדאי לנסות לחסוך כמה שקלים ולהשקיע בגינה שלכם על מתקין ודשא איכותי כדי שיהיה לכם איכות חיים אחרת לאחר ההתקנה.

המאמר באדיבות הראשון בגינון: https://www.igardener.co.il

בלוג
יצירת קשר מהיר עם מומחה
מחפשים ציוד גינון? מתעניינים במערכת השקיה או בכל נושא אחר? מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם:
בניית אתרים - ארטוויז'ן בע''מ