כיצד נבנה את הגינה בבית לאירוח

כיצד נבנה את הגינה בבית לאירוח

חובבי בישול ואירוח? מתגוררים בבית פרטי עם חצר או גינה? זה הזמן ליהנות מהשילוב האידיאלי של מטבחי חוץ בשטח הגינה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מקצועי מורחב על אודות אופן שילובים של מטבחי חוץ בשטח החצר/גינה.

מטבחי גינה הם למעשה הגדרה כללית לסוגי מטבחים שונים המיועדים למטרות בישול, צלייה וגם אפייה בתנאי חוץ. מטבחים לגינה הפכו בשנים האחרונות לאחד מהטרנדים המובילים בעיצוב גינות וחצרות פרטיות ובניגוד לדעה הרווחת הם אינם מיועדים רק לעשירון העליון אלא לכל חובבי הבישול והאירוח מביניכם העומדת לרשותם חצר או גינה בפתח הבית.

מה כולל מטבח חיצוני?

מטבח חיצוני לגינה אמור לכלול בתוכו את כל הפונקציות הנדרשות לצרכי בישול, צלייה ואפייה בתנאי חוץ, לרבות, שטחי אחסון קר לשמירה על טריות חומרי הגלם, שטח עבודה חם לצורך הצבת תנור, גז או טאבון לגינה, אזור עבודה יבשים למטרות אחסון מזון יבש ונקודות מים וביוב.

על מנת לכלול את כל אזורי העבודה הנדרשים למטרות הקמתו של מטבח חיצוני לגינה או לחצר, תדרשו בראש ובראשונה להיוועץ עם יועצי אינסטלציה, חשמל וגז לצורך הצבת תשתיות בטיחותיות ופונקציונאלית בשטח המיועד להצבתו של המטבח. במקביל, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם יועצי מטבחים העוסקים ומתמחים בתכנון, ייצור והתקנה של מטבחים חיצוניים לגינה או לחצר, כאשר היקף סגנונות העיצוב העומד לרשותכם כיום בכל הנוגע להצבת מטבח גינה הינו מגוון ומרשים והוא כולל בתוכו: עמדות צלייה המשלבות בתוכן גריל פחמים או גריל גז בשילוב שטחי אחסון ועבודה, מטבח לגינה מנירוסטה המשלב בתוכו תנור אפייה וצלייה וכיריים לבישול, מטבח חוץ לגינה המיוצר מדק ועמדות עבודה מאבן או נירוסטה ועוד מגוון רחב של סגנונות עיצוב שונים המאפשרים לכם להתאים את עיצוב המטבח לגודל הגינה/חצר העומדת לרשותכם ולהעדפות הטעם האישיות שלכם (תרתי משמע).

מטבח גינה מחירים

מטבחים חיצוניים לגינה מחירים נעים בין מאות לאלפי שקלים, כאשר עלויות ההקמה משלבות בתוכן: הכנת תשתית פונקציונאלית לצרכי הבישול, אפייה וצלייה בתנאי חוץ, עיצוב ותכנון המטבח בהתאם לחומרי הגלם הרצויים ונדרשים לכם והתקנת המטבח.

מטבחים מהודרים ומושקעים יותר לסביבת החוץ משלבים בתוכם עמדות עבודה נרחבות משיש או נירוסטה, תנור אבן, בר משקאות, תאי אחסון לקירור, עמדת ברביקיו נשלפת ומוצרי חשמל שונים המיועדים לסביבת המטבח, לרבות, מדיח כלים, מכונת קרח, מקפיא וכדומה.

 

שילוב מטבחי חוץ בשטח הגינה/חצר העומדת לרשותכם, הינה פעולה מקצועית המיושמת על ידי אנשי מקצוע מנוסים העוסקים ומתמחים בנושא והיא מאפשרת לכם ליהנות מחוויית בישול, צלייה ואפייה באוויר הפתוח. שילוב זה מיועד לכל חובבי הבישול והאירוח מביניכם והוא חייב להתבצע בהתאם לכללי הבטיחות הנדרשים למטרות אפייה, בישול וצלייה בתנאי חוץ.

בסוף הליכי התכנון ממתינה לכם ארוחת צהריים/ערב עשירה ומענגת אותה הכנתם לאנשים היקרים והאהובים לליבכם בזמן שהם צופים בכם מלהטטים במטבח החדש והמאובזר שלכם בגינה.

בלוג
יצירת קשר מהיר עם מומחה
מחפשים ציוד גינון? מתעניינים במערכת השקיה או בכל נושא אחר? מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם:
בניית אתרים - ארטוויז'ן בע''מ