טיפים לשילוב תאורה לאדניות עץ בגינה

טיפים לשילוב תאורה לאדניות עץ בגינה
 
רוצים להפוך את גינתכם הביתית למוארת באור יקרות? במאמר שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים ועצות מעשיות לפעולת שילוב תאורה בגינה.
 
תאורה נכונה ופונקציונאלית, בדומה לזו המאירה את חללי הבית הפנימיים, משמשת תפקיד מרכזי וחשוב גם ביצירת האווירה הרצויה לכם בשטח הגינה או המרפסת. תאורת חוץ או תאורת גן הינה הגדרה כללית למגוון הולך וגדל של אמצעי תאורה לחצר, לגינה או למרפסת והיא משלבת בתוכה גופי תאורה אלגנטיים ויוקרתיים לצד עמודי תאורה ומוצרי תאורה נוספים.

כיצד תוכלו לשדרג את תאורת הגינה הסטנדרטית?

תאורת הגינה הסטנדרטית מבוססת בעיקר על עמודי תאורה בגבהים שונים, כאשרת את תאורת העמודים תוכלו לשדרג באמצעות החלפת גופי התאורה העוטפים את בית הנורה בעמוד. כמו כן, תוכלו להחליף את הנורות בעמודי התאורה לנורות לד וליהנות מתאורת לד פונקציונאלית לשטח הגינה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של גופי תאורה דקורטיביים המיועדים לאזורי חוץ כגון: גינות וחצרות פרטיות, מרפסות ומבואי כניסה למבנים ובתים פרטיים.

שילוב תאורת פנים ותאורת חוץ

שילוב נורות תואמות בין תאורת פנים לתאורת חוץ מאפשר מראה ייחודי ומעניין לעיצוב הבית, מנורות תלייה דומות הממוקמות בסלון לדוגמא, עם חלון חיצוני הפונה לגינה, כאשר בגינה קיימת מנורת תלייה לחוץ מספקת מראה מאוד מעניין וייחודי, זהו טרנד חדש הנכנס בשנים האחרונות ולכן אם תבחרו באופציה כזאת, תוכלו להנות מחדשנות עיצובית מרעננת.
 
אהיל זכוכית עגול ודקורטיבי אותו המגיע בגדלים שונים הינו מוצר תאורה נוסף באמצעותו תוכלו לשדרג את תאורת הגינה הסטנדרטית. גופי תאורה אלו מותאמים בין היתר להצבה על גבי הקרקע ו/או בתוך אדנית עץ או אדנית פח (תלוי בגודל האדנית). את אהילי הזכוכית הדקורטיביים תוכלו למלא גם בשרשרת נורות צבעונית או בכל צבע אחיד שתבחרו, כאשר התוצאה שתתקבל לנגד עיניכם תהיה תצוגת אור מרעננת ומרשימה בשטח הגינה.
 
במידה ואתם עומדים לעשות שימוש במוצרי תאורת לד לחוץ, אנו ממליצים לכם לפזר מספר נורות לד באופן אקראי בשטח הגינה ובכך להשיג למעשה מראה קלאסי, יוקרתי ומרשים.

מוצרי תאורה מרהיבים לגינה

ההיצע המרשים של מוצרי התאורה העומדים לרשותכם כיום לצורך תאורת חוץ, מאפשר לכל אחד ואחת מכם לבחור את גופי התאורה בהתאם לאווירה אותה הוא מעוניין ליצור בשטח הגינה. גופי התאורה המודרניים לשטח הגינה, החצר או המרפסת כוללים בין היתר: ספוטים בצורות וגדלים שונים לאדניות עץ ופח, תאורה שקועה אותה ניתן להניח בתוך אדניות העץ פרוז'קטורים המאירים על צמחיית אדניות עץ, עמודי תאורה דקורטיביים, דוקרני תאורה ומוצרי תאורה סולארית.

מוצרים אלו ונוספים מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מתאורת אור ירקות בשטח הגינה, המרפסת או החצר, כאשר בחירת גופי התאורה וגודל מוצרי התאורה חייב להתבצע בהתאם לשיקולים שונים כגון: עוצמת התאורה הרצויה לכם בשטח הגינה, גודלה של הגינה, האלמנטים העיצוביים השונים בשטח הגינה (ספסלי עץ, בריכת שחייה, פינות ישיבה, אדניות עץ וכדומה). כמו כן, מומלץ להתאים את עוצמת התאורה לסוג הצמחייה אותה אתם עתידים לגדל בשטח הגינה. מוצרי תאורה נוספים היכולים להתאים לשדרוג אדניות העץ או אדניות הפח במרפסת או בגינה הינם שרשרות תאורה העוטפים את האדנית ומעיקים מעין אשליה של "צמחייה מרחפת". בשעות החשיכה. 
בלוג
יצירת קשר מהיר עם מומחה
מחפשים ציוד גינון? מתעניינים במערכת השקיה או בכל נושא אחר? מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם:
בניית אתרים - ארטוויז'ן בע''מ